‼️3 juni om 9 uur ’s ochtends is het zover‼️
Dan gaat de BESLISSING vallen over wel of geen megaturbines rond onze dorpen. Stichting behoud open landschap, actiegroep Hiergeenwindturbines en de Dorpsraden hebben er ALLES aan gedaan om het te voorkomen. Nu kunnen we alleen nog maar afwachten….
Komen jullie wel allemaal naar die aller- allerlaatste vergadering op het Provinciehuis om samen met ons nog één keer te laten zien hoe het leeft?
En om samen met ons te vieren als het wordt weggestemd of om even te treuren als het voor ons ongunstig uitvalt maar dan ook meteen weer moed te vatten voor wat ons dan allemaal te doen staat.
‼️KOMT ALLEN 3 Juni‼️
